Kako deluje

               

 

Kako izgleda sodelovanje z nami?

Na prvem sestanku se dogovorimo, kako bo delo potekalo. Večino dela opravimo iz svojih prostorov, zato komunikacija poteka preko telefonov, Skypa, e-mailov in aplikacij kot so Evernote in podobno. Svoje delo in čas, ki ga porabimo, beležimo s pomočjo aplikacije Time Doctor, ki zelo natančno meri porabljen čas in izpiše tedensko ali mesečno poročilo o delu. Dela, ki jih ne moremo opraviti na daljavo, opravimo v vaših prostorih.
Ker imamo za seboj večletne izkušnje, boste za uvajanje v proces dela porabili veliko manj časa kot v vseh ostalih primerih.

                  Osebni pristop

Opišite nam svojega idealnega asistenta. Razumemo, da je vsako podjetje edinstveno in da so vaše zahteve specifične. Na kratkem in produktivnem srečanju (e-mail, telefonski razgovor, klic po Skypu ali osebno srečanje) bomo pozorno poslušali vaše zahteve, da vam zagotovimo                      idealnega virtualnega asistenta, ki ustreza vam in podjetju.

                  Spoznajte virtualnega asistenta

Med našimi sodelavci bomo izbrali poslovnega asistenta, ki bo zadovoljil potrebe in zahteve podjetja. Šele po pogovoru z njo/njim se boste odločili o sodelovanju z nami.

                  Delo v praksi in poročanje

Poslovni asistent bo z vašo pomočjo spoznal delovanje podjetja, vas in orodja, ki jih radi uporabljate. Ker imamo za seboj večletne izkušnje, boste za uvajanje v proces dela porabili veliko manj časa kot v vseh ostalih primerih. Prav tako bo sam predlagal nekatera orodja, ki                  so lahko obema v korist in pomoč.

Vaš uspeh je naš uspeh!

Rastemo z vami in se fleksibilno odzivamo na vaše potrebe.

 

Pokličite na 040/559-105

Pišite na info@baninban.si