Pogosta vprašanja

Zbrali smo nekaj najpogostejših vprašanj, ki nam jih stranke zastavijo in pripravili odgovore nanje. Če ne najdete ustreznih informacij, nas pokličite na 040/559-105 ali pišite na info@baninban.si.

 

Kaj lahko dela poslovni asistent?

Naši poslovni asistenti imajo večletne izkušnje, potrebna znanja in veščine s področija pisarniškega poslovanja, organzacije manjših dogodkov, računovodstva za manjša podjetja, podpore strankam, upravljanje družabnih omrežij, kadrovskih del, upravljanja spletnih strani … Ko spoznamo vaše potrebe in zahteve, vam dodelimo poslovnega asistenta in oblikujemo ustrezeno delovno podporo, da vam zagotovimo celoten spekter storitev, ki jih potrebujete za vodenje podjetja.

Kako dodelite poslovnega asistenta?

Najprej se z vami povežemo preko telefona in elektronske pošte ali osebno in se prepričamo, da razumemo vaše potrebe in zahteve. Potem vam predlagamo poslovnega asistenta z znanjem in spretnostmi, ki se prilegajo vašim zahtevam. Po pogovoru z njim se lahko odločite za sodelovanje z nami. To je hiter in zelo učinkovit postopek, delo pa lahko steče praktično takoj.

Kako izbirate svoje sodelavce?

Pri izbiri sodelavcev imamo preprosto vodilo. Medse vabi le tiste poslovne asistente, ki jih navdušuje dobro opravljeno delo in strast do dela od doma ter so pripravljeni storiti nekaj več, da obdržijo vse privilegije, ki jih ponuja delo od doma. Po večkratnem intervjuju, preverjanju strokovne usposobljenosti in priporočil, v svojo ekipo povabimo zgolj tiste, ki izpolnjujejo stroge zahteve. Ugotovili smo, da delo od doma ponuja privilegije, ki še dodatno motivirajo naše člane ekipe.

Ali sami usposabljate svoje poslovne asistente?

Poslovni asistent, ki bo z vami sodeloval, ima strokovno podlago in izkušnje s področja nalog, ki jih potrebujete. Neposrednega usposabljanja za poslovne asistente nimamo, a vsi iz naše ekipe odlično poznajo delo z računalnikom in računalniškimi programi, ki se najpogosteje uporabljajo. Sami pa izbranega poslovnega asistenta seznanite s posebnostmi in postopki delovanja svojega podjetja. Ker imajo za seboj večletne izkušnje, boste za uvajanje v proces dela porabili veliko manj časa kot v vseh ostalih primerih.

Lahko uporabljam več asistentov?

Da! Z različnimi znanji in spretnostmi vam lahko ponudimo celostne storitve, ki jih potrebujete za rast svojega podjetja. Pri nas imate takojšen dostop do ekipe izkušenih strokovnjakov z veščinami in spretnostmi, ki jih potrebujete, ko jih potrebujete.

Ali je moj poslovni asistent dosegljiv tudi med koncem tedna in prazniki?

Naši člani ekipe so dosegljivi v času delovnih ur od ponedeljka do petka. Vendar smo prilagodljivi. Če vaš projekt zahteva dosegljivost poslovnega asistenta tudi med koncem tedna ali med prazniki, vam to z veseljem zagotovimo, le obvestite nas.

Ali zagotavljate podporo v primeru odsotnosti mojega poslovnega asistenta?

Da! Tudi najboljšim se kdaj zgodi, da zbolijo, gredo na zaslužen dopust ali pa so odsotni zaradi osebnih razlogov. Mi vas ne bomo pustili na cedilu in poskrbeli bomo za primerno nadomestilo.

Ali lahko moj poslovni asistent dela z moje spletne platforme in projektnega orodja?

Da, če je vaš sistem v »oblaku« in do njega dostopate preko spleta.

Ali smem poslovnemu asistentu dodelim e-mail naslov podjetja?

Da, in to brez dodatnih stroškov. Vaš poslovni asistent lahko preprosto komunicira v vašem imenu, za vaše podjetje in kot sestavni del vaše ekipe.

Kako zagotovite kakovost dela poslovnih asistentov?

Skozi celoten postopek sprejemanja sodelavcev vodimo strog postopek razgovorov in zelo pazimo na zahtevana strokovna znanja ter striktno preverjamo priporočila in pretekle delovne izkušnje.

Kako moj poslovni asistent beleži porabljen čas?

Naši sodelavci spremljajo čas s spletnim programom. Vsak mesec, skupaj z računom prejmete poročilo o opravljenem delu prejšnjega meseca in tudi zapis porabljenega časa.

So vaši paketi storitev fleksibilni?

Da, naš pristop je v celoti prilagodljiv vašim potrebam in zahtevam. Tako lahko začnete z paketom, ga po potrebi spreminjate oz. sodelovanje kadarkoli prekinete. Lepo prosimo, da upoštevate, da se neporabljene ure ne prenašajo v naslednji mesec.

Kako lahko prekinem sodelovanje z vami?

Z nami nimate dolgoročnih obveznosti. Če želite sodelovanje prekiniti, nam to enostavno sporočite na info@baninban.si brez dodatnih pojasnil.

Ali obstajajo kakršni koli dodatni, skriti stroški, poleg mesečnega paketa?

Naši paketi so “all inclusive”. Vašemu poslovnemu asistentu dodelite e-mail naslov podjetja in ga delite s sodelavci. Vse je vključeno v ceno mesečnega paketa. V ceno niso vključene storitve, kot so postavljanje in oblikovanje spletnih strani in prevajanje. Te storitve se zaračunajo posebej.

Kdaj izstavite račun?

Na začetku meseca vam posredujemo račun za prejšnji mesec skupaj z poročilom o delu in porabljenih urah. Rok plačila je 15 dni.

Kako lahko zaščitim informacije o svojem podjetju?

Vsi poslovni asistenti v podjetju Ban & Ban d.o.o. so podpisali Pogodbo o ne razkritju informacij (PNI), ki zajema zaščito vaših podatkov in intelektualne lastnine. Pri delu uporabljajo spletno tehnologijo Oblakov za shranjevanje podatkov kot sta Dropbox in Google Drive, vse z namenom, da vaši občutljivi podatki niso shranjeni na računalniku posameznika.

Ali je varno s poslovnim asistentom deliti finančne informacije kot so bančni računi in gesla?

Vsi naši poslovni asistenti gredo skozi strog postopek različnih preverjanj, kljub temu pa vam priporočamo, da s svojim poslovnim asistentom najprej vzpostavite dober delovni odnos in zaupanje, ki vam omogoča prenos občutljivejših informacij.

Niste našli odgovorov, ki jih potrebujete?

 

Pokličite na 040/559-105

Pišite na info@baninban.si

Page Builder Content